Evenement
Elk evenement wordt als aparte pagina onderhouden en bevat een aantal vaste velden, die naar keuze van de redactie al dan niet ingevuld kunnen worden. De evenementen worden doorgaans in een container opgeslagen en door middel van de evenementenagenda getoond.
Per evenement kunnen standaard de onderstaande gegevens ingevoerd worden. Site specifieke wijzigingen hierop zijn mogelijk. Alle met een * gemarkeerde velden zijn verplicht.
- Titel *
- Startdatum *
- Einddatum
- Starttijd
- Eindtijd
- Locatie
- Doelgroep
- Omschrijving *
- Kosten
- Meer informatie
- Aanmelden
- Bijzonderheden
Indien een bepaald veld niet ingevuld is door de redacteur, wordt bijbehorend label niet getoond op de site. Bij de presentatie van een evenement worden startdatum en einddatum op één regel samengevoegd (datum: van … tot ….). Dit geldt, indien ingevuld, ook voor starttijd en eindtijd (tijd: van… tot… ).
Veld |
Toelichting |
---|---|
Titel (op de Plus-Tab) |
De titel van het evenement. |
Inhoud |
|
Startdatum |
Startdatum evenement |
Einddatum |
Einddatum evenement |
Starttijd |
Starttijd |
Eindtijd |
Eindtijd |
Locatie |
Locatie |
Doelgroep |
Doelgroep |
Omschrijving |
Korte omschrijving van het evenement |
Kosten |
Kosten van het evenement |
Meer informatie |
Ruimte voor aanvullende informatie |
Aanmelden |
Informatie over de aanmeldprocedure. |
Bijzonderheden |
Eventuele bijzonderheden invoeren. |
Site specifieke mogelijkheden
‘Evenement'-pagina's kunnen als aparte eenheden in containers worden opgeslagen. Dit maakt het mogelijk om ze behalve in de ‘Evenementenagenda' ook in indexen, dossiers en via de zoekfunctie terug te laten komen.